mandag 9. januar 2012

Leike med bilder


I dag har jeg lekt litt med Picasa, og trengs veldig MYE øving. Men det var gøy, da :-)
Siden vi bor sånn til at vi har de beste naturmotiver rett utenfor døra, blir det mange bilder av Valdres-natur, -eller kanskje mer bestemt Leira-natur. Bildene i dag er fra Fløa-fjorden.
Der er det et svane-kollektiv som har lagt seg til for vinteren, og med -15 grader på termometeret når jeg gikk ut, så de kalde ut.
Jeg hadde jo ikke tenkt å ta så mange bilder, siden det var så kaldt og grått i dag, meeeeen må nok snart lære meg at å gå på tur med bare kameraet hengende rundt halsen uten annen linse er dumt.
Så i kveld ble det picasalek:)



 De to nederste bildene er nesten samme motiv, og tatt rett etter hverandre. Lyset var ganske dårlig, så bildene var mørke og stusselige, men etter noen stunder med "redigering" -eller kall det eksprimentering? Resultatet er jo morsomt forskjellig, hihi..

1 kommentar:

  1. Helt fantastisk :)
    Trur vi må dra på fotosafari når jeg kommer hjem.

    Klem Inger

    Pssst... har give away på bloggen min.

    SvarSlett