torsdag 5. januar 2012

Kaldt og klart

Endelig en dag med litt sol og ingen snø som laver ned!!! :))) Heldig når vi har turterrenget rett utenfor døra.
Må nyte det mens vi har det :-) Blir nok ikke lenge før det blir andre boller, -men det er en annen historie.

 Måtte ta med kameraet på tur i dag. Beit litt i kinna, og fingrene ble stive, men synes jeg fikk enkelte gode bilder.

 Lurer på hva denne muren er blitt bygget for? Det er nesten som en bro, eller begynnelsen på en, så har de gitt opp når de var halvveis..?
 Kanskje jeg skulle tatt med kaffen? Måtte nok ha noe å varme seg på den som skal sette seg her.

1 kommentar:

  1. Heisann.
    Er så fint å se bildene dine - du er kjempeflink fotograf. Savner vinteren, men trives kjempegodt her i Spania. Jeg trur heller ikke vi kjenner hverandre, men antar vi har mange felles kjente og ikke minst så har vi blogginteressen felles. Kjempekoselig om du vil reklamere litt for Valdresfjell. Er nok ikke lett å legge ut en fast link på facebook, men du kan linke på bloggsida di.
    Ha en fin kveld, og så gleder jeg meg til flere flotte vinterbilder.
    Klem Inger

    SvarSlett