mandag 19. mars 2012

Et lite innfall av kreativitet

...eller blåkopi, kan man vel også kalle det:-)
Ideene har jeg fått fra noe jeg har sett før.
Vi har støpt nytt gulv i kjelleren, og da benyttet jeg sjansen til å skaffe meg litt sement. Mureren og betongkjøreren så litt rart på meg, da jeg kom med isforma mi og lurte på om jeg kunne få litt opp i den. Men jeg bare smilte og spurte pent, og fikk betongen jeg ba om.

Da mureren var ferdig, kom han og sa at hvis jeg trengte mer beting lå det igjen litt etter at han hadde pusset. Det var bare det helt fine betong, så det renset jeg selvfølgelig fort til meg, og fylte de formene jeg hadde, hihi :-)
Resultatet ble dette:
Hjertene har jeg tenkt å legge i blomsterpottene eller litt rundt omkring til sommer.

Den dagen vi var i Drøbak tullet vi oss helt inn i å samle rekved. Skulle gjerne samla mye mer, men det er jo ikke lenge til vi flytter nedover, så da blir det nok flere turer til vannkanten, på skattejakt.

Jeg hadde selvfølgelig et bilde inne i hodet, der jeg gikk og drømte meg bort... og her kan du se hva jeg tenkte på:

Synes faktisk jeg fikk laget meg en ganske ok stige :-)

Men nå:
Har tømt biltema for flyttekasser, så da må de fylles opp. -Bare to uker, så er vi ikke vallersinger mer :-)))))

2 kommentarer:

  1. Ser man det, ser man det. De hjertene dine var helt superfine, og stigen også. Jammen må jeg skaffe meg noen isformer og stikke ned på Ryfoss Betong en dag og høre om jeg kan få fylt dem.

    Vi må få til å treffes før du flytter.

    Hilsen Inger

    SvarSlett
  2. Håper virkelig dere trives i Vestby! :) Savner dere masse!

    SvarSlett